Pierwsze urodziny Galerii Północnej

Pierwsze urodziny Galerii Północnej

Galeria Północna
Galeria Północna Źródło: Galeria Północna
Najnowocześniejsze centrum handlowe w Warszawie – Galeria Północna – świętuje pierwsze urodziny. Obiekt na warszawskiej Białołęce okazał się strzałem w dziesiątkę. Galerię odwiedza średnio 700 tys. gości miesięcznie. Milionowy klient odwiedził galerię już po 4 tygodniach od otwarcia.

Galeria Północna podsumowuje pierwszy rok działalności. Jak wynika z danych udostępnionych dziś przez obiekt, był to rok niezwykle udany. Władze galerii zapewniają, że na dobre wyniki nie miało większego wpływu nawet wprowadzenie zakazu handlu w niedzielę. Operator galerii szacuje, że do końca 2018 roku, najmłodsze z warszawskich centrów handlowych odwiedzi 12 milionów gości.

– Okoliczni mieszkańcy od początku wspierali i z ciekawością obserwowali powstawanie Galerii Północnej, widząc u nas swoje miejsce na zakupy i przestrzeń do spędzania wolnego czasu, której na Białołęce bardzo brakowało. Dzięki ich zaufaniu milionowego klienta powitaliśmy zaledwie po czterech tygodniach działalności, zaś w pierwszych trzech miesiącach po otwarciu odwiedziło nas prawie 3,5 miliona gości. W 2018 roku odwiedzało nas średnio około 700 tys. klientów miesięcznie. Obserwujemy okresowe fluktuacje liczby gości, ale generalnie odwiedzalność Galerii Północnej sukcesywnie rośnie i te przyrosty są wyższe niż indeksy rynkowe. Szacujemy, że do końca roku odwiedzi Galerię Północną około 12 milionów klientów. – podsumowuje Agnieszka Nowak, dyrektor Galerii Północnej

Handel i rozrywka

Galeria wpisała się w trend poszerzania oferty rozrywkowej. W czasach dużej popularności e-commerce galerię starają się równoważyć ofertę handlową i rekreacyjną. Jak czytamy w komunikacie - Strategia zakładająca równowagę pomiędzy walorami handlowymi i rozrywkowymi towarzyszyła Galerii Północnej już na etapie planowania obiektu. Galeria Północna od początku starała się utrzymywać kontakt z klientami, rozpoznać ich potrzeby i wpisać je w swoje działania promocyjne.

Czytaj też:
Coraz więcej centrów handlowych w Polsce. Galerie nie przegrywają z handlem w internecie

– Staramy się dobrze poznać charakter dzielnicy i oczekiwania jej mieszkańców, wśród których dominują rodziny z dziećmi i młodzi, aktywni ludzie. Dlatego ważną pozycję w naszym planie działań zajmują wydarzenia dla rodzin z dziećmi – cyklicznie gościmy eventy licencyjne związane z popularnymi bajkami, organizujemy wystawy i projekty edukacyjne. W okresie wakacyjnym ogromną popularnością cieszyły się spotkania ze znanymi polskimi komikami – Jerzym Kryszakiem i Marcinem Dańcem. Kabaretowego akcentu nie zabraknie także na naszej imprezie urodzinowej. Nie zapominamy również o młodzieży, dla której organizujemy cykliczne koncerty muzyczne – Galerię Północną odwiedzili m.in. Dawid Kwiatkowski, Sylwia Przybysz czy popularni youtuberzy. Praktycznie każdy tydzień w Galerii Północnej przynosi inne, ciekawe atrakcje dostępne bezpłatnie dla naszych gości – mówi Emilia Szkudlarek, Dyrektor Marketingu Galerii Północnej.

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza nowoczesna galeria handlowa oddana do użytku w stolicy od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 000 mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida 17. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum nastąpiło 14 września 2017 roku. Projekt architektoniczny wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz Tzur Architects zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni.

Źródło: Galeria Północna