Wroclavia i Arkadia nagrodzone przez Polską Radę Centrów Handlowych

Wroclavia i Arkadia nagrodzone przez Polską Radę Centrów Handlowych

Dodano: 
Gala PRCH
Gala PRCH / Źródło: PRCH
Poczas gali PRCH Retail Awards organizowanej przez Polską Radę Centrów Handlowych, doceniono galerie handlowe Wroclavia i warszawską Arkadię. Wrocławski obiekt został uhonorowany jako najlepsze z nowych centrów. Arkadia dostała nagrodę za najlepszą modernizację.

Jury konkursowe najwyższy laur w kategorii „Nowego centrum handlowego” przyznało wrocławskiej galerii Wroclavia, natomiast warszawska Arkadia okazała się bezkonkurencyjna pośród obiektów, które przeszły w ostatnim czasie gruntowną przebudowę lub modernizację.

– Polski rynek handlowy jest bardzo konkurencyjny. Tym samym wysoki poziom kompetencji w zarządzaniu obiektem lub siecią handlową oraz ciekawe pomysły na marketing i budowanie relacji z lokalną społecznością, stanowią o finalnym sukcesie. Jako organizacja branżowa chcemy wyróżniać i nagradzać te najbardziej efektywne i najciekawsze działania, które mogą być inspiracją dla pozostałych uczestników rynku i cieszą się dobrą opinią klientów. Celem konkursu jest wskazanie najlepszych praktyk w zakresie zarządzania i marketingu centrów i sieci handlowych. Szczególnie cieszy mnie fakt, że przez niezależną grupę jury w tym roku docenione zostały polskie marki, których wiele jest w galeriach handlowych. – powiedział Radosław Knap, dyrektor generalny i członek zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych.

W konkursie wyłoniono również laureatów w kategoriach marketingowych centrów i sieci handlowych. Jury oceniające projekty marketingowe postanowiło nagrodzić m.in. Centrum Bonarka City Center w Krakowie, za doskonale przeprowadzoną kampanię public relations oraz Galerię Tomaszów za kampanię wizerunkową. Wydarzeniem roku wybrano natomiast akcję w łódzkiej Manufakturze „Digital origami i rozświetlona Manu”.

Konkurs PRCH Retail Awards stworzony został z myślą o sieciach handlowych, deweloperach, zarządcach, inwestorach i profesjonalistach zajmujących się retail marketingiem.

Źródło: PRCH

Czytaj także