Biedronka w nowoczesnym biurowcu. Jeronimo Martins i Ghelamco podpisały umowę

Biedronka w nowoczesnym biurowcu. Jeronimo Martins i Ghelamco podpisały umowę

Dodano: 
The Warsaw Hub
The Warsaw Hub / Źródło: Ghelamco
Jeronimo Martins skutecznie walczy z wizerunkiem Biedronki jako dyskontu. Niedawno informowaliśmy o powstaniu sklepów sieci w formacie premium, a dziś ich właściciel i Ghelamco ogłosiły, że kolejny z nich, powstanie w nowoczesnym kompleksie The Warsaw HUB przy Rondzie Daszyńskiego.

Największą powierzchnię handlową, bo aż 1085 m kw. w podziemnym pasażu The Warsaw HUB, zajmie sklep sieci Biedronka. Dziś podpisano dziesięcioletnią umowę najmu z opcją przedłużenia do 15 lat. - poinformowało zarządca budynku Ghelamco i Geronimo Martins, właściciel popularnej sieci handlowej. Pasaż znajduje się na poziomie -1 jeden kompleksu. Przeznaczony jest na lokale usługowe i handlowe. Jego elementem charakterystycznym będzie bezpośrednie połączenie ze stacją metra Rondo Daszyńskiego, co opisywaliśmy już w relacji z wizyty na budowie The Warsaw Hub.

Czytaj także:
Jeronimo Martins otwiera Biedronki Premium. Gdzie powstały i co w nich znajdziemy?

– Projektując The Warsaw HUB zależało nam na tym, aby jego innowacyjność opierała się nie tylko na najlepszych rozwiązaniach technologicznych i architektonicznych, ale również odpowiadała na współczesne potrzeby najemców. Sklep popularnej sieci Biedronka wpisuje się w naszą strategię stworzenia z The Warsaw HUB samowystarczalnego kompleksu biznesowego, który oferuje swoim pracownikom szeroki wachlarz usług i udogodnień – mówi Jarosław Zagórski, dyrektor handlowy i rozwoju Ghelamco Poland.

– Okolice Ronda Daszyńskiego to najdynamiczniej rozwijająca się część Warszawy. Jesteśmy przekonani, że Biedronka w The Warsaw HUB doskonale uzupełni szeroki wachlarz usług i sklepów dostępnych w budynku, a jej oferta przyciągnie zarówno najemców, jak i okolicznych mieszkańców – mówi Marek Wróbel, dyrektor ekspansji Jeronimo Martins Polska.

Geronimo Martins wprowadziło niedawno nowy segment sklepów – Biedronka Premium, o czym informowaliśmy na łamach Wprost.pl w październiku. Sklepy te powstają w miejscach, gdzie wcześniej mieściły się placówki sieci Piotr i Paweł. Różnią się od standardowych Biedronek głównie, znanymi z hipermarketów, oddzielnymi stoiskami z mięsem, wędlinami i serami. Biorąc pod uwagę otoczenie, w którym powstanie sklep w The Warsaw Hub, można zakładać, że także tutaj Jeronimo Martins zdecyduje się na zainwestowanie w sklep z kategorii premium.

Galeria:
Tak wyglądają wnętrza nowych sklepów Biedronka Premium

– Biedronka zajmie największą powierzchnię handlową w budynku, będąc jednocześnie jednym z 30 najemców ulokowanych na poziomach -1 i 0. Współpraca Biedronki z The Warsaw HUB bardzo dobrze obrazuje, w którym kierunku zmierza rozwój projektów biurowych w Polsce. Deweloperzy stawiają na bardzo kompleksową ofertę swoich inwestycji, które w ten sposób żyją również po godzinach pracy i bardzo dobrze wkomponowują się w otoczenie – mówi Mariusz Czerwiak, dyrektor w dziale wynajmu powierzchni handlowych w JLL – firmie, która jest wyłącznym agentem odpowiedzialnym za wynajem powierzchni biurowej, handlowej i usługowej w The Warsaw HUB.

The Warsaw HUB to najbardziej innowacyjny projekt realizowany obecnie przez Ghelamco Poland. Charakter inwestycji opiera się na idei huba, czyli wielkiego węzła komunikacyjnego i funkcjonalnego. Kompleks połączy w sobie wszystkie funkcje niezbędne do działania nowoczesnego biznesu. Na powierzchni 113 tys. mkw. znajdą się najwyższej klasy przestrzenie biurowe, centrum konferencyjne, hotele, powierzchnie handlowo-usługowe, klub fitness, przestrzeń coworkingowa oraz centrum współpracy startupów i korporacji – The Heart Warsaw.

Czytaj także:
The Warsaw HUB pnie się w górę. Ponad 35 proc. powierzchni z najemcami

/ Źródło: Ghelamco

Czytaj także