W Polsce powstanie 400 sklepów czeskiej sieci handlowej

W Polsce powstanie 400 sklepów czeskiej sieci handlowej

Tescoma
Tescoma Źródło: Tescoma
Tescoma, czeska sieć sklepów z akcesoriami kuchennymi planuje dużą ekspansję w Polsce. W kwietniu powstanie 11 salon, a w planach jest nawet 400.

Już w kwietniu, w Galerii Północnej powstanie 11 w Polsce, ale pierwszy w Warszawie salon czeskiej sieci Tescoma. Jest to początek planowanej ekspansji marki w Polsce północnej.

– Otwarcie pierwszego sklepu w Warszawie, to dla nas przełomowe wydarzenie, chociażby z tego powodu, że rozpoczyna ono naszą ekspansję w kierunku północy Polski. Planujemy otworzyć kolejne salony w stolicy, ale także w innych lokalizacjach. Na północy jest wiele miast, w których Tescoma, dzięki sprzedaży internetowej, ma już grono wiernych odbiorców, a którym chcielibyśmy dać możliwość dokonywania zakupów w sklepach stacjonarnych. Jesteśmy więc otwarci na poszerzanie sieci salonów, również w formie współpracy franczyzowej. – powiedział w wywiadzie dla propertynews.pl Marek Bazan, dyrektor Tescomy na Polskę.

Tescoma jest konkurencją dla takich marek jak Duka czy Zara Home. Jej ekspansja na polskim rynku, na którym te sklepy funkcjonują od lat, może być więc utrudniona. Obecnie sklep działa na terenie całego kraju za pośrednictwem platformy internetowej, ale właściciele chcą, aby już niedługo było można kupić produkty czeskiej marki niemal w całej Polsce stacjonarnie.

Źródło: propertynews.pl