Centrum handlowe Arkadia zmieni nazwę. To część globalnej strategii właściciela

Centrum handlowe Arkadia zmieni nazwę. To część globalnej strategii właściciela

Centrum handlowe Arkadia
Centrum handlowe Arkadia Źródło: arkadia.com.pl
Centrum handlowe Arkadia podzieli los ronda, przy który zostało zbudowane. Już niedługo jedna z najbardziej popularnych galerii w Warszawie zmieni nazwę.

Unibail-Rodamco-Westfield wprowadza markę Westfield w Europie kontynentalnej i jednym z pierwszych dziesięciu rebrandowanych centrów handlowych będzie warszawska Arkadia, co nastąpi 25 września br., podała spółka. Pierwsza fala obejmie dziesięć flagowych obiektów oraz dwa w budowie, w których marka Westfield zostanie wprowadzona we wrześniu 2019 r.

„Z uwagi na fakt, iż Westfield jest jedyną globalną marką w branży, wprowadzenie jej zwiększy wartość i pozycję naszych destynacji w całej Europie kontynentalnej. Wsparcie przez globalne kampanie marketingowe sprawi, że centra będą miejscem spektakularnych wydarzeń, przynosząc znaczące korzyści naszym gościom i zapewniając międzynarodową platformę dla sieci chcących wejść na nowe rynki” – powiedział dyrektor generalny Grupy Unibail-Rodamco-Westfield Christophe Cuvillier.

Pod nową marką znajdzie się siedem centrów we Francji, po jednym w Szwecji; Czechach i w Polsce. Dwa obiekty w budowie to: Westfield Mall of the Netherlands w okolicach Hagi i Westfield Hamburg w Niemczech, podano także.

Marka Westfield jest jedyną globalną marką B2B i B2C dla sieci sprzedaży, punktów rekreacyjnych, rozrywkowych i gastronomicznych. Westfield jest sztandarową marką dla najbardziej znanych centrów, takich jak Westfield London i Westfield Stratford City w Londynie, Westfield Century City i Westfield UTC w Kalifornii, czy Westfield World Trade Center w Nowym Jorku.

Nowa nazwa

Arkadia będzie jednym z dziesięciu centrów handlowych należących do grupy, które przyjmą nazwę Westfield. Zmiana ma nastąpić już we wrześniu tego roku.