Polski Holding Hotelowy i Best Western Hotels & Resorts wprowadzają na polski rynek markę Aiden by Best Western
Artykuł sponsorowany

Polski Holding Hotelowy i Best Western Hotels & Resorts wprowadzają na polski rynek markę Aiden by Best Western

Gheorghe Marian Cristescu, prezes Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego i David Kong, prezes i dyrektor generalny Best Western Hotels & Resorts
Gheorghe Marian Cristescu, prezes Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego i David Kong, prezes i dyrektor generalny Best Western Hotels & Resorts Źródło: PHH
Grupa Kapitałowa Polskiego Holdingu Hotelowego i sieć Best Western Hotels & Resorts jako pierwsze w Polsce otworzą hotel Aiden by Best Western. Pod szyldem tej marki funkcjonować będzie Hotel Reymont w Łodzi. Ponadto Hotel Hetman w Rzeszowie oraz Hotel Kopernik w Olsztynie wchodzące w skład grupy PHH, będą działały jako hotele marki Best Western Plus. Wszystkie obiekty przejdą gruntowną modernizację. Z uwagi na COVID-19 podpisanie kontraktu pomiędzy stronami odbyło się online.

W poniedziałek, 23 listopada prezes Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego, Gheorghe Marian Cristescu oraz David Kong, prezes i dyrektor generalny Best Western Hotels & Resorts podpisali umowy franczyzowe na wprowadzenie marki Aiden by Best Western do Hotelu Reymont w Łodzi oraz marki Best Western Plus do hotelu Hetman w Rzeszowie i Kopernik w Olsztynie. Aiden by Best Western w Łodzi będzie pierwszym hotelem tej marki w Polsce. Wkrótce po podpisaniu umów obiekty zostaną ocenione pod kątem dostosowania ich do wymagań marek.

– Podpisanie umów z Best Western Hotels & Resorts jest kolejnym krokiem, zgodnym ze strategią rozwoju Grupy Kapitałowej PHH. Dokonaliśmy wnikliwej analizy rynku i uznaliśmy, że marka Best Western Plus doskonale pasuje do hoteli Hetman w Rzeszowie oraz Kopernik w Olsztynie, natomiast marka Aiden by Best Western da nową jakość hotelowi Reymont. Aiden by Best Western w Łodzi będzie pierwszym hotelem tej marki otwartym w Polsce. Mamy duże doświadczenie we wprowadzaniu nowych marek na rynek, jako pionierzy wprowadzaliśmy nowe marki hotelowe: Courtyard by Marriott, Hampton by Hilton, Renaissance, a także Moxy. Jestem przekonany, że jesteśmy na dobrej pozycji, żeby z marką Aiden by Best Western w Łodzi odnieść kolejny sukces – podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, prezes Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.

– To wspaniałe, że możemy powiększyć nasze portfolio hoteli o trzy dodatkowe obiekty w Polsce. Jestem szczególnie dumny z kontraktu na nasz pierwszy Aiden w tym regionie, który wprowadzi na polski rynek naprawdę wyjątkową ofertę hoteli butikowych. Przewidywane otwarcie tych trzech nieruchomości niesie nadzieję dla branży hotelarskiej, która przez cały rok borykała się z ogromnymi trudnościami. Dlatego też wraz z naszym wieloletnim partnerem PHH optymistycznie spoglądamy w przyszłość – powiedział David Kong, prezes i dyrektor generalny Best Western Hotels & Resorts.

Aiden by Best Western

Aiden to sieć hoteli butikowych, których wnętrza zostały stworzone, tak by podkreślić wyjątkowy charakter marki. Każdy obiekt nawiązuje do miejsca, w którym się znajduje – odzwierciedla lokalny design oraz gościnność i otwartość odwiedzanego miasta – nie ma na świecie dwóch podobnych do siebie hoteli Aiden. Hotel Reymont położony jest w centrum Łodzi, w pobliżu Manufaktury, znanej w mieście galerii handlowo-rozrywkowej. Pod nową marką będzie oferował 71 pokoi hotelowych. Unikatowa aranżacja wnętrz hotelu w Łodzi sprawi, że obiekt będzie rozpoznawalnym punktem na mapie miasta. Łódzki Aiden by Best Western będzie czwartym hotelem tej marki na świecie.

Best Western Plus

Hotele Best Western Plus to nowoczesne wyposażenie i gustowne wnętrza, które sprostają wymaganiom turystów i osób podróżujących służbowo. Marka wykracza poza standardowe oczekiwania oferując wszystko, od dobrze wyposażonych pokoi po dodatkowe udogodnienia. Wraz
z programem Best Western® Rewards, zobowiązuje się do zapewnienia najwyższego poziomu gościnności i wyjątkowego doświadczenia na poziomie lokalnym jak i na całym świecie.

Hotel Hetman, który będzie funkcjonował pod marką Best Western Plus, znajduje się w cichej
i spokojnej okolicy, ale jednocześnie w niedalekiej odległości od centrum Rzeszowa. Dobra lokalizacja będzie atutem zarówno dla klientów przybywających w celach biznesowych, jak i turystycznych. Hotel będzie dysponował 58 przestronnymi, jasnymi pokojami.

Hotel Kopernik w nowej odsłonie będzie oferować swoim gościom wypoczynek w doskonałej lokalizacji w samym sercu Olsztyna, tuż obok Starego Miasta. Tym samym obiekt będzie idealnym miejscem spotkań biznesowych i pobytów wypoczynkowych. Do dyspozycji gości oddane będą 83 pokoje.

O sieci Best Western® Hotels & Resorts:

Best Western Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską należącą do globalnej sieci BWH Hotel GroupSM. Oferując 18 marek i około 4700 hoteli w ponad 100 miejscach na całym świecie*, BWH Hotel Group odpowiada na oczekiwania inwestorów i gości. Portfolio marek obejmuje: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western®, Vīb®, GLō®, Aiden®, Sadie®, BW Premier Collection® i BW Signature Collection®. W wyniku przejęcia sieć wzbogaciła swoją ofertę o marki: WorldHotelsTM Luxury, WorldHotels Elite, WorldHotels Distinctive i WorldHotels Crafted. Portfolio uzupełniają także marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus®, SureStay Collection® i SureStay StudioSM**. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.bestwestern.com, www.bestwesterndevelopers.com, www.worldhotels.comwww.surestay.com.

* Liczby podane są w przybliżeniu, mogą ulegać zmianie i dotyczą również hoteli obecnie znajdujących się w budowie.

** Wszystkie hotele Best Western, WorldHotels i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane.

Źródło: Polski Holding Hotelowy