Atrium Promenada zakończyła kolejny etap przebudowy

Atrium Promenada zakończyła kolejny etap przebudowy

Dodano: 
Atrium Promenada
Atrium Promenada / Źródło: Atrium Promenada
Grupa Atrium zakończyła kolejny etap przebudowy centrum handlowego Atrium Promenada w Warszawie, który pozwolił na otwarcie 44 nowych salonów na 13,2 tys. m kw. nowej powierzchni, poinformował COO Scott Dwyer.

– Naszą strategią jest tworzenie wspaniałych miejsc poprzez przebudowywanie i udoskonalanie naszych kluczowych obiektów, zlokalizowanych w silnych ośrodkach miejskich. Atrium Promenada jest doskonałym przykładem tej strategii - ze 150 salonami różnych marek i inspirującymi strefami sprzyjającymi spotkaniom oraz wspólnemu spędzaniu wolnego czasu – powiedział Dwyer podczas konferencji prasowej.

Prace w centralnej części funkcjonującego nieprzerwanie centrum handlowego były prowadzone od maja 2016 roku i obejmowały gruntowną przebudowę głównego pasażu oraz dalszą rozbudowę obiektu. Do dyspozycji klientów Atrium Promenada oddano zupełnie nową strefę food court – Republikę Smaku, a także Aleję Fontann z flagowymi sklepami i salonami modowymi. Obiekt po modernizacji zyskał 13,2 tys. m kw. nowej powierzchni najmu, która obecnie wynosi łącznie 51,2 tys. m kw., wskazał COO.

– Warto podkreślić, że prowadziliśmy modernizację Atrium Promenada, nie zamykając naszego centrum handlowego. Po tym etapie przebudowy możemy zaoferować naszym klientom naprawdę ciekawą ofertę modową, udostępniając unikatowe połączenie marek i bogaty wachlarz usług. Jestem przekonany, że nowa Aleja Fontann z nową ofertą modową, klimatyczna strefa food court z dziesięcioma popularnymi konceptami gastronomicznymi, a także nowoczesne i unikatowe przestrzenie centrum pozwolą nam nie tylko spełniać oczekiwania klientów, ale też inspirować ich i zachęcać do spędzania w Promenadzie coraz więcej wolnego czasu. Dodatkowo dla wygody naszych zmotoryzowanych klientów przygotowaliśmy łącznie około 1 800 miejsc parkingowych – podsumował dyrektor centrum Tomasz Hoffman.

Czytaj także:
Ewolucja centrów handlowych trwa. Niebawem nawet 20 proc. zajmą restauracje

Grupa Atrium to jeden z wiodących właścicieli, zarządców i deweloperów centrów handlowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Na dzień 30 czerwca 2018 w portfolio grupy znajdowały się 34 centra i nieruchomości handlowe zlokalizowane w 4 krajach, o wartości rynkowej 2,5 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto wynoszącej powyżej 900 tys. m2. W pierwszym półroczu 2018 Atrium odnotowała przychody z najmu brutto w wysokości 94,3 mln euro. Spółka jest notowana na giełdzie w Wiedniu oraz Euronext Amsterdam.

Atrium posiada w Polsce 21 centrów handlowych, o łącznej powierzchni najmu brutto (GLA) wynoszącej na dzień 30 czerwca 2018 roku 535,3 tys. m kw.. Na koniec pierwszego półrocza 2018 roku Atrium w Polsce uzyskało przychód z najmu brutto w wysokości 49,6 mln euro.

Galeria:
Atrium Promenada

Źródło: ISBnews

Czytaj także