FASHION HOUSE Group z nowym outletem w Petersburgu
Artykuł sponsorowany

FASHION HOUSE Group z nowym outletem w Petersburgu

FASHION HOUSE
FASHION HOUSE Źródło: Materiały prasowe
Należąca do Liebrecht & wooD spółka FASHION HOUSE Group, zajmująca się realizacją i zarządzaniem centrami handlowymi typu outlet w Europie Środkowo - Wschodniej oraz Rosji, powiększyła portfolio swoich inwestycji o obiekt w Petersburgu. Otwarty w listopadzie FASHION HOUSE Outlet Centre St Petersburg to pierwsze w regionie w pełni zadaszone centrum outletowe, gwarantujące komfort robienia zakupów niezależnie od warunków atmosferycznych. Budowa pierwszego etapu inwestycji kosztowała ok. 52 mln euro. W dniu otwarcia centrum odwiedziło kilkadziesiąt tysięcy osób.

Sprawdzony model działania

FASHION HOUSE Outlet Centre St Petersburg to szóste centrum wyprzedażowe realizowane w Europie Środkowo - Wschodniej i Rosji pod marką FASHION HOUSE Group, a drugie w Rosji. Pierwszy outlet grupy znajduje się w Moskwie i funkcjonuje z sukcesem od czerwca 2013 r.

„Centrum wyprzedażowe FASHION HOUSE Tallinskoe zrealizowaliśmy w oparciu o sprawdzoną koncepcję outletów wdrażaną przez FASHION HOUSE Group od kilkunastu lat. Nasz moskiewski projekt od początku swojego funkcjonowania był wielkim sukcesem. Konsekwentnie rozszerzamy tam portfolio markowych sklepów i z roku na rok powiększamy grono klientów. Naturalnym było więc, że zdecydowaliśmy się na zwiększenie zaangażowania firmy na rynku rosyjskim. Sankt Petersburg był dla nas naturalnym kierunkiem. Trzyfazowy projekt docelowo będzie oferował 120 sklepów o łącznej powierzchni najmu wynoszącej 20 330 mkw. Prace konstrukcyjne rozpoczęliśmy w październiku 2018 r., a 13 miesięcy później oddaliśmy tzw. pierwszą fazę obiektu do dyspozycji klientów” – podkreśla Patrick Van Den Bossche, dyrektor zarządzający FASHION HOUSE Group.

FASHION HOUSE Outlet Centre St Petersburg był odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie dynamicznie rozwijającej się południowo-zachodniej części miasta. Zasięg oddziaływania FASHION HOUSE Outlet Centre St Petersburg obejmuje ponad 5 mln mieszkańców. Obiekt znajduje się w dzielnicy o dobrej dostępności komunikacyjnej, przy Tallinskoje szosse, 700 m od obwodnicy KAD. Wygodny dojazd z centrum miasta zapewnia transport publiczny od stacji metra „Prospekt Weteranow” i stacji kolejowej Goriełowo, które są ważnymi hubami komunikacyjnymi,co jest niezwykle ważne dla konsumentów na tamtejszym rynku.

FASHION HOUSE

W ramach pierwszego etapu inwestycji oddano do użytku część o powierzchni najmu blisko 11 tys. mkw. W centrum znajdują się sklepy międzynarodowych i rosyjskich marek oferujących najwyższej jakości wyroby w cenach od 30 do 70% niższych od cen regularnych. Szeroki asortyment obejmuje odzież (także kolekcje najlepszych projektantów), obuwie, bieliznę, akcesoria, biżuterię i wystrój domu.

Aktualnie w gronie najemców znajdują się takie firmy jak: Baldinini, Baon, Bronnitskiy, Charuel, Diplomat, Ekran, Gabbiacci, Gecco, Gipfel, Glenfield, Guess, Henderson, Incanto, Kanzler, Lusio, Marc & André, Mario Machado, Mazari Tradition, Milana, Piserro, Puma, Quiksilver, Ralf Ringer, Sarto Reale, Subway, Sunsolo, SuperStep, Tom Tailor czy US Polo. Po Świętach Bożego Narodzenia zaplanowano otwarcie większych sklepów marek Adidas, Reebok i Lacoste.

Wygoda klienta przede wszystkim

FASHION HOUSE Outlet Centre St. Petersburg to całkowicie zamknięty obiekt, który jest kluczem do zapewnienia wyjątkowej obsługi klienta w każdych warunkach pogodowych. „Sprawi, że zakupy w Outlet będą ciepłe, relaksujące i bezpieczne” – podkreśla Brendon O’Reilly, członek zarządu, dyrektor zarządzający FASHION HOUSE Group. Wystrój wnętrz jest kontynuacją motywu „Window to Europe”, zaprojektowanego specjalnie przez FASHION HOUSE Group na rynek rosyjski. Opiera się on na nawiązaniu do typowych ulicach handlowych europejskich stolic mody, takich jak Londyn, Paryż czy Mediolan. Z kolei zewnętrzna architektura budynku nawiązuje do stylu krajów Beneluksu, oddając hołd związkom między Petersburgiem a miastami Holandii i Belgii.

Według Brendona O’Reilly’ego inwestycje w realizację drugiego i trzeciego etapu FASHION HOUSE Outlet Centre St. Petersburg o powierzchni najmu wynoszącej 4,5 tys. mkw są szacowane na poziomie 15 mln euro każdy. Rozpoczęcie budowy jest planowane w 2020 roku. Cała infrastruktura inżynieryjna pod budowę została już przygotowana.

„W Petersburgu połączyliśmy wszystkie zalety centrów wyprzedażowych FASHION HOUSE: profesjonalne zarządzanie, jakość oferty najemców i wysoki standard obsługi. Jestem pewien, że wszystkie z nich wraz z lokalizacją i bezpiecznym parkingiem przyciągną zarówno mieszkańców regionu, jak i turystów” - podsumowuje Brendon O’Reilly.

Więcej informacji o FASHION HOUSE ST. PETERSBURG, można znaleźć na: www.fashionhouse.com oraz stronie internetowej centrum: www.outlettallinskoe.com.

Źródło: Liebrecht & wooD