Nasze telefony pełnią dziś szereg różnych funkcji. Dzięki stałemu dostępowi do internetu zapewniają nam nie tylko rozrywkę, ale również stanowią główne źródło wiedzy - aplikacje i media społecznościowe stale przekazują nam wiadomości z kraju i z zagranicy. Wielu osobom telefon zastąpił także kalendarz czy kartę płatniczą. Z jego pomocą robimy zakupy, opłacamy faktury i na bieżąco śledzimy swoje wydatki. Nie bójmy się tego określenia – smartfon to nasze osobiste centrum zarządzania wszechświatem!
Aplikacja eBOK PGNiG – ponad 1000 pobrań każdego dnia
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, PGNiG rozwija i optymalizuje kanały kontaktu, obsługi i sprzedaży. Spółka uruchomiła nowy eBOK, czyli elektroniczne Biuro Obsługi Klienta oraz jego smartfonową wersję – darmową aplikację mobilną eBOK, dostępną dla systemów operacyjnych Android i iOS. Z narzędzi tych korzysta już około 1,2 mln klientów PGNiG Obrót Detaliczny.
Zarówno aplikacja, jak i serwis internetowy, zapewniają szybką i intuicyjną obsługę swojego konta, na co składają się m.in.: płatności internetowe, dostęp do faktur, możliwość podania stanu licznika czy zawarcia nowych umów. Wszystko to z każdego miejsca na świecie przez 24 godziny na dobę. Statystyki pokazują, że miłośnicy nowych technologii i funkcjonalnych rozwiązań polubili tę formę kontroli nad swoimi rachunkami – PGNiG odnotowuje dziennie ponad 1500 pobrań aplikacji. Efektem tego jest 1 miejsce wśród najchętniej pobieranych aplikacji w kategorii „Dom” w sklepie Google Play i obecność w TOP20 w kategorii „Biznes” w App Store. Aplikację eBOK ściągnęło już 620 tys. użytkowników i liczba ta z dnia na dzień rośnie.
Posiadanie konta w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta umożliwia również skorzystanie w szybki i łatwy sposób z oferty produktowej PGNiG Obrót Detaliczny. Spółka oferuje m.in. usługę „Pomocna ekipa” gwarantującą pomoc (w przypadku awarii instalacji lub sprzętu gazowego): technika urządzeń grzewczych i gazowych, hydraulika, elektryka oraz serwisanta RTV i AGD.
Mobilne zarządzanie wydatkami i fakturami to dziś standard
Wszystkie największe firmy usługowe wprowadzają do swojej oferty możliwość obsługi umowy online, zarówno na komputerze, jak i za pomocą aplikacji mobilnej. PGNiG Obrót Detaliczny podąża za tym trendem. Dzięki wdrożonym przez firmę rozwiązaniom cyfrowym, klienci mają możliwość zarządzania swoimi umowami, błyskawicznego opłacenia faktury czy szybkiej aktualizacji danych korespondencyjnych i kontaktowych. Ponadto, odbiorcy mogą zdalnie podać odczyt stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej. Od niedawna, PGNiG Obrót Detaliczny umożliwia również podpisanie Klientom potencjalnym umowy gazowej całkowicie przez internet.
W Google Play aplikację oceniło już prawie 10 tys. użytkowników, a średnia ocen wynosi 4,6 – to bardzo dobry wynik. W App Store jest to niecały tysiąc głosów, ze średnią oceną 4,2. Zdecydowana większość użytkowników ocenia aplikację mobilną PGNiG pozytywnie, zostawiając najwyższą możliwą ocenę – 5 gwiazdek.
PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o. jest liderem na polskim rynku sprzedaży paliwa gazowego. Spółka, wychodząc naprzeciw swoim odbiorcom, nieustannie rozwija swoją ofertę, wprowadza innowacyjne rozwiązania i optymalizuje kanały kontaktu, obsługi i sprzedaży.