Kamasutra od IKEA. „Czy odczuwasz satysfakcję w sypialni?”

Kamasutra od IKEA. „Czy odczuwasz satysfakcję w sypialni?”

Kamasutra według IKEA
Kamasutra według IKEA Źródło: IKEA
„Czy masz wystarczająco dużo przyjemności w sypialni?” – z takim pytaniem zwróciła się do swoich klientów IKEA, która nowe aranżacje promuje za pomocą porównania z Kamasutrą.

Amerykańska filia firmy IKEA zaskoczyła. Szwedzki producent mebli promuje na amerykańskim rynku nowy katalog z aranżacjami sypialni poprzez porównania z Kamasutrą. Co zdaniem szwedów łączy ich pomysły z indyjskim traktatem na temat seksualności? Satysfakcja w sypialni. W katalogu znajdziemy 20 aranżacji, które noszą nazwy zaczerpnięte od popularnych pozycji seksualnych.

Kwiat lotosu

Wirtualny katalog został stworzony w formie rozkładówek. Na jednej stronie znajduje się nazwa aranżacji i krótki opis nawiązujący do Kamasutry, a na sąsiedniej stylizowana ilustracja, na której znajdują się bezpośrednie odnośniki do danych mebli czy akcesoriów, umieszczonych w sklepie internetowym IKEA. Nie wiadomo czy katalog zostanie wydany w formie papierowej.

QUIZ:
Jak dobrze znasz pozycje seksualne?

Pomysłowy produkt dostępny jest obecnie wyłącznie na rynku amerykańskim. Nie ma informacji, czy zostanie on przetłumaczony i wprowadzony w Polsce.

To nie jedyna głośna premiera produktowa, którą w ostatnim czasie ogłosił szwedzki producent. Niedawno pisaliśmy także o tkaninie, która została zaprojektowana i opatentowana przez IKEA. Wykonywane z niej zasłony, a w przyszłości także inne produkty, będą czyściły powietrze w mieszkaniach. Będzie to możliwe dzięki zastosowaniu procesów podobnych do naturalnej fotosyntezy.

Galeria:
Kamasutra według IKEA

Źródło: Dezeen